Termenul de livrare
Termenul de livrare diferă în funcție de produsele comandate.
De obicei un produs mic și ușor se livrează rapid deoarece putem să îl trimitem cu un curier consacrat pentru livrări rapide.
Deoarece avem un sistem de monitorizare a livrărilor, vom alege curierul care livrează cel mai rapid comanda la dvs. în funcție de istoricul acestuia.
Încercăm să simulăm acest termen de livrare în pagina produsului dar aici ne referim la comanda unei singure bucăți din acel produs.
Dacă comanda dvs. conține mai multe bucăți dintr-un produs sau mai multe produse, termenul de livrare crește din cauza următorilor factori:
Pregătirea mărfii
Cu cât comanda dvs. conține mai multe produse cu atat termenul de pregătire se mărește
Livrarea mărfii
În funcție de greutatea și volumetria coletelor este desemnat cu curier care transportă acest tip de marfă.
Curierii de renume sau pe cei care îi cunoașteți că livrează rapid nu pot livra o comandă mare și grea, există o limită pe care ei o pot manipula.
Din păcate nu putem să alegem un curier rapid pentru comanda dvs. dacă aceasta devine una mare.
Pentru aceste comenzi vom folosi transportatori agabaritici deoarece doar ei pot manipula aceste tipuri de marfă.
Din pacate acești curieri nu sunt cunoscuți pentru un termen de livrare mic din cauza specificului de marfă cu care aceștia lucrează.
În unele cazuri vom colabora cu diferiți transportatori pentru a beneficia de un termen de livrare mai mic dar cu aceștia nu vă putem trimite marfa cu ramburs deoarece un transportator de marfă nu se ocupă și cu încasarea acesteia, în acest caz este necesară plata integrală înainte de livrare.
Costul livrării
Încercăm să oferim diferite modalități de transport pentru a avea un cost redus.
Dacă clientul solicită alte tipuri de livrare și este posibilă alegerea unei modalități de livrare diferite față de cea aleasă de sistemul nostru putem solicita un cost suplimentar.
Dacă produsele se pot transporta doar în anumite cadre metalice, cuști sau paleți diferiți de cei standard există posibilitatea de a solicita un cost suplimentar.
Unele comenzi ce se livrează în diferite ambalaje de protecție a mărfii necesită plata unei garanții a ambalajului. După livrare, vom recupera ambalajul mărfii de la dvs. și vom returna contravaloarea garanției achitate integral.
Atat prin serviciul de curierat cât și prin transportatori, nu se accepta decât plata anticipata prin următoarele modalitati: card bancar.
Orice cost suplimentar de livrare se comunică telefonic sau prin email de către un operator. Nu se adaugă în mod automat niciodată un cost suplimentar de livrare sau manipulare până acesta nu este discutat și acceptat de către client.